Forum

Ostatnio na forum
click here for info 3d engine
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Reicheoxill

[Audi] A4 B5 by Pawełek - DailyGruz
(11) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

[Vectra B-C] by Soka - Plan
(676) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

Chat XXXIII
(665) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

Smutna prawda: Upadek forum
(27) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

[Zipp Vapor] by Soka
(13) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

[Fiat 126p] FL'91 #polski_fiat Pawełka
(16) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Witam
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

Siemka
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

New member introduction
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: silmonweta

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 107.23.176.162

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0092 sek.DESIGNED BY OJS