Forum

Ostatnio na forum
GarageStore.pl wita motorowerowców!
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: GarageStore.pl

[Audi 80] dwie b3 waldiego
(184) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

Chat XXXIII
(555) odpowiedzi
ostatnia przez: KCMgaming

[Fiat 126p] FL'91 #polski_fiat Pawełka
(12) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Astra H] 1.8 By Dziadek
(29) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

Przywitanie
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

Rozkładanie i składanie silnika S38.
(13) odpowiedzi
ostatnia przez: IgLo103

[Yamahosim DT] by KCM
(117) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Golf 7] 1.4 TSI by Dziadek
(13) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

Ogar 200 brak iskry
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: KCMgaming

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 23.20.245.192

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0139 sek.DESIGNED BY OJS