Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(900) odpowiedzi
ostatnia przez: Kubalessini
Nostalgia
(11) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi
Aprilia leonardo by Dziku part 2
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203
Kymco grand dink by Dziku
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203
Aprilia rs 125 by Dziku part 2
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203
dzieĹ dobry
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: drzemiks
Przywitanie
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Raven
Przywitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: marcin.p0135
Powitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Ĺukasz 1980
CzeĹÄ
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: marusz12
Tuning Techniczny
Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.
Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km
Opis Przeróbki
Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.
PAMIĘTAJ!!!
Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.
Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz?
18.97.14.86
© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0021 sek.DESIGNED BY OJS