Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(900) odpowiedzi
ostatnia przez: Kubalessini

Nostalgia
(11) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

Aprilia leonardo by Dziku part 2
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203

Kymco grand dink by Dziku
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203

Aprilia rs 125 by Dziku part 2
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203

dzień dobry
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: drzemiks

Przywitanie
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Raven

Przywitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: marcin.p0135

Powitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Łukasz 1980

Cześć
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: marusz12

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 18.97.14.86

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0021 sek.DESIGNED BY OJS