Forum

Ostatnio na forum
Witam gorąco
(21) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Ławki do altanki
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

[Audi] A4 B5 by Pawełek - DailyGruz
(8) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Wózek dla dziecka
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: Greg

[Zipp Vapor] by Soka
(7) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Chat XXXIII
(637) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Siemano
(8) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

Witam
(27) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

[Fiat 126p] FL'91 #polski_fiat Pawełka
(14) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Witam - przyszły właściciel fajnego sprzętu :)
(5) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.158.208.189

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0019 sek.DESIGNED BY OJS