Forum

Ostatnio na forum
Cześć
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Chat XXXIII
(482) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

[Vectra B] by Soka [ Wrzesień ruszamy ]
(657) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

[Romet 50-T-1] 1982 - Paul'a
(8) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Romet Ogar 200] by przemocha
(115) odpowiedzi
ostatnia przez: przemocha

[Simson S51 Enduro] '85 "SuperSimo" - 60/4 Paul'a
(57) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
(20) odpowiedzi
ostatnia przez: kaban99722

[Fiat Ulysse I]Szatańskie 2.0JTD - Melanżowóz
(14) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96

[Yamahosim DT] by KCM
(115) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Cześć
(7) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.198.28.114

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.001 sek.DESIGNED BY OJS