Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(608) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

[Romet Ogar 200] by przemocha
(117) odpowiedzi
ostatnia przez: przemocha

[Romet Kadet M-780] By Greg
(16) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

Witam
(5) odpowiedzi
ostatnia przez: Baton

A może by tak zebrać się i uratować trupa?
(20) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

[FSO] 125p, 125pME, 126p, MR89 Bujaka
(75) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Ogar 200 brak iskry
(9) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Cześć wszystkim
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

jak zdemontowac caly przod jawa 50?
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Powitanie
(5) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.80.87.62

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0011 sek.DESIGNED BY OJS