Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(537) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Gdzie kupować części dobrej jakości?
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Romet 2375 by prezesooo3320.
(20) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Fiat 126p] FL'91 #polski_fiat Pawełka
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Witam wszystkich
(11) odpowiedzi
ostatnia przez: NoSeLatamTrochu

[Jawa mustang 80] by plusminus
(132) odpowiedzi
ostatnia przez: NoSeLatamTrochu

Cześć
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

?????? ?? ???????? ?? ?????????? ? ??????? ? ??????? ????
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Jekasig

[Simson S51 Enduro] '85 "SuperSimo" - 60/4 Paul'a
(59) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Civic IV] Syfik
(33) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.167.62.170

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0217 sek.DESIGNED BY OJS