Forum

Ostatnio na forum
dzień dobry
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: drzemiks

Here is Practical Explanation about Next Life,
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: bhavayisyasi

Nostalgia
(7) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

Przywitanie
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Raven

Przywitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: marcin.p0135

Chat XXXIII
(894) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

Powitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Łukasz 1980

Wynajmij hakera! (https://t.me/Blackhat_plug)
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: adolfma7

Cześć
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: marusz12

Silnik jajko Komar3 gaśnie po wciśnięciu sprzęgła
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Pieńkoś

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 34.239.153.44

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0019 sek.DESIGNED BY OJS