Ostatnio na forum
Cześć
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: marusz12
Silnik jajko Komar3 gaśnie po wciśnięciu sprzęgła
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Pieńkoś
Chat XXXIII
(892) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina
[Aprilia Leonardo] by Dziku
(371) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203
motorynka m2
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203
Nowy ziomek :)
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Greg
Przywitanie
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL
ÄŒezet 175 typ 487
(9) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL
[Ogar 200] by Dedo Ankieta
(59) odpowiedzi
ostatnia przez: Dedo
[Yamahosim DT] by KCM
(136) odpowiedzi
ostatnia przez: Marek
Tuning Techniczny
Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.
Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km
Opis Przeróbki
Poleruje się tłok i komorę spalania aby nagar się nie osadzał ponieważ wtedy tłok i głowica nie odprowadza ciepła, robi się taka powłoka która uniemożliwia chłodzenie. w skrajnych przypadkach można nawet przez to zatrzeć silnik przez jego przegrzanie. Tak że polerka tłoka = nie osadzanie nagaru = lepsze chłodzenie tłoka i głowicy
PAMIĘTAJ!!!
Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.
Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz?
3.235.46.191
© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0059 sek.DESIGNED BY OJS