Forum

Ostatnio na forum
[Romet Komar 3] 1972r. Powrót do sprawności
(89) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Aprilia Leonardo] by Dziku
(312) odpowiedzi
ostatnia przez: Corei

Chat XXXII
(202) odpowiedzi
ostatnia przez: Tomek

[Honda CBR 600 F4I Sport] Ruffii Style - Stunt Pies
(159) odpowiedzi
ostatnia przez: Rafi1920

Czyszczenie karterów - czym najlepiej?
(12) odpowiedzi
ostatnia przez: Jerchacz

[WSK 125 M06-B3 CDI] By Greg
(49) odpowiedzi
ostatnia przez: KCMgaming

[Golf4] 1.8T+ by Mozgi - MTS|X5|Recaro|US|25th
(756) odpowiedzi
ostatnia przez: Mozgi

[BMW E36 318i Touring] Roth - Podsumowanie roku str. 22
(268) odpowiedzi
ostatnia przez: Roth

Ciekawe pojazdy.
(1152) odpowiedzi
ostatnia przez: Tomek

witam wszystkich
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: patryk4050

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.163.191.142

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0398 sek.DESIGNED BY OJS