Forum

Ostatnio na forum
[Aprilia Leonardo] by Dziku
(79) odpowiedzi
ostatnia przez: KCMgaming

Chat XXXI
(1876) odpowiedzi
ostatnia przez: KCMgaming

[VW Golf MK2 GL] By Greg
(109) odpowiedzi
ostatnia przez: Greg

Linka gazu
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: Magister

Oceń kawałek który słucha osoba przed tob±
(2452) odpowiedzi
ostatnia przez: Endorfinka

[TDR] Taka tam sobie Yamaha TDR Diabła
(23) odpowiedzi
ostatnia przez: diabel199432

Witam wszystkich motocyklistów :)
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

Cylinder rv4 80ccm w silniku 223
(18) odpowiedzi
ostatnia przez: TramwajarzPL

Mitsubishi Lancer 1.8 Ciuchcia :D / By Rafi
(47) odpowiedzi
ostatnia przez: Rafi1920

Witam wszystkich serdecznie!
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: Matinek

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.89.36.189

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.2675 sek.DESIGNED BY OJS