Forum

Ostatnio na forum
Samochód sprzedany a przyszło wezwanie do zapłaty Oc
(14) odpowiedzi
ostatnia przez: Rafi1920

Chat XXXII
(1447) odpowiedzi
ostatnia przez: balon1996

Twój pojazd na zdjęciu profilowym fanpage forum!
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: kylo123

Ciekawe pojazdy.
(1180) odpowiedzi
ostatnia przez: romet504

Ośki - komar
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: kylo123

[BMW e36] 316i mojej luby :D
(38) odpowiedzi
ostatnia przez: Corei

[Passat B5] 1.9 TDI 115km 2000r od Kaban99722
(81) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

[Simson SR50] 1988r - powrót do młodości...:)
(13) odpowiedzi
ostatnia przez: kaban99722

[Ogar 200] by Przemas
(175) odpowiedzi
ostatnia przez: Przemas

Witam :D
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.159.52.10

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0063 sek.DESIGNED BY OJS