Forum

Ostatnio na forum
powitanie
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: Przemas

Chat XXXII
(1707) odpowiedzi
ostatnia przez: KCMgaming

[Simson SR50] 1988r - powrót do młodości...:)
(20) odpowiedzi
ostatnia przez: Knypas

[VW Passat B5] 1.9 TDI 115km 2000r od Kaban99722 - sprzedany
(100) odpowiedzi
ostatnia przez: Przemas

[BMW E36 318i Touring] Roth - Podsumowanie roku str. 22
(313) odpowiedzi
ostatnia przez: Roth

[Golf4] 1.8T+ by Mozgi - MTS|X5|Recaro|US|Xenon|25th
(852) odpowiedzi
ostatnia przez: Mozgi

[Aprilia gs 125] by Dziku
(61) odpowiedzi
ostatnia przez: Marek

[Ogar 205] Maras-Tech SM XX - Reaktywacja
(94) odpowiedzi
ostatnia przez: Marek

[FSM 126p FL] "Efel" by Błahu
(25) odpowiedzi
ostatnia przez: seto

[Simson SR50 B4] by Lukar
(16) odpowiedzi
ostatnia przez: Lukar_Veluna

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.144.126.195

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0301 sek.DESIGNED BY OJS