Forum

Ostatnio na forum
[Romety] Bujaka - Made in Czechoslovakia
(137) odpowiedzi
ostatnia przez: bujak96

[2,5 TDi] Transportowy VałWej by DiabŁu
(37) odpowiedzi
ostatnia przez: Lukar_Veluna

[Romet Komar 2350] by przemocha.
(97) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Witam
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Lukar_Veluna

[VW Passat] Devil Davos - Passat B4 w wersji limitowanej
(8) odpowiedzi
ostatnia przez: Lukar_Veluna

Witam
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Lukar_Veluna

[Civic IV] Hunda
(29) odpowiedzi
ostatnia przez: teo

[Audi 80 b3 1.8JN] waldi - CB wpadło
(83) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

[Ogar200] 58/5/2/2M by adrianus15 dla Tomek5043
(426) odpowiedzi
ostatnia przez: Przemas

[Komar 3] Remont dla Wujka, czyli "Powrót do sprawności 2"
(17) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.162.107.231

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0023 sek.DESIGNED BY OJS