Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(103) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

[Kadecisław] by przemocha
(19) odpowiedzi
ostatnia przez: Lukar_Veluna

[BMW e36] 316i mojej luby :D
(46) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96

[Mitsubishi Lancer X] 2.0 2015 By Ruffii
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: Rafi1920

[Yamaha R6] RJ15 Stunt By Rafi
(21) odpowiedzi
ostatnia przez: Rafi1920

[Audi 80] dwie b3 waldiego
(127) odpowiedzi
ostatnia przez: towar210

[SPRZEDAM] koła 17 cali 2,25 ogar
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: misiek89gdz

[Simson S51] by Browc - 76cc odpalone
(478) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Ogar 205] biegi OGARnięte by Lukar
(28) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Cześć
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: misiek89gdz

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.163.92.62

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0019 sek.DESIGNED BY OJS