Forum

Ostatnio na forum
[Civic IV] Hunda
(30) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Chat XXXII
(3581) odpowiedzi
ostatnia przez: Mc.Ruzga

WItam zapłon elektroniczny w 50-T1
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: hardkoroslaw

[Peugeot 406]Taxi marseille by Plajzer96
(62) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96

[Jawa 50 Mustang] Pszczółka by Bebeszek
(81) odpowiedzi
ostatnia przez: enthusiastic

Dzieńdoberek 1 motorek
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Acetylen3

[Sprzedam] Zestaw do golfa - lewarek + klucz do kół
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: enthusiastic

[Audi 80 b3 1.8JN] waldi - CB wpadło
(92) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

Pierwszy motorower
(16) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96

Rejestracja Ogara 200
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: darkoser0

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.198.108.97

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0025 sek.DESIGNED BY OJS