Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXI
(1323) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

Wybór Motocykla na kat.A2
(23) odpowiedzi
ostatnia przez: diabel199432

Zapłon git ale obrotów nie trzyma ;/
(10) odpowiedzi
ostatnia przez: ahmeds1

[BMW E36 318i Touring] Roth
(123) odpowiedzi
ostatnia przez: diabel199432

[Golf]Mk2 by Malina
(27) odpowiedzi
ostatnia przez: Greg

czy to fajny motorower?
(28) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

[Aprilia Leonardo] by Dziku
(32) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203

[Audi A4 B5 1.9 TDI] Knypasa
(16) odpowiedzi
ostatnia przez: Knypas

[Polonez] Caro 1,4 GLI 16V Magistra
(126) odpowiedzi
ostatnia przez: sinus

[Jawa 50 Mustang] by Lukar raz lepiej, raz gorzej.
(151) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.87.70.14

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0168 sek.DESIGNED BY OJS