Forum

Ostatnio na forum
[Simson S51 Enduro] '85 "SuperSimo" - 60/4 Paul'a
(26) odpowiedzi
ostatnia przez: diabel199432

[Audi 80] dwie b3 waldiego
(146) odpowiedzi
ostatnia przez: Mc.Ruzga

Chat XXXIII
(195) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

[Vectra B] by Soka [ Plany2k17 str.63 ]
(638) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

Gdzie przechowujecie swoje jednoślady?
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: gregory

[2,5 TDi] Transportowy VałWej by DiabŁu
(46) odpowiedzi
ostatnia przez: diabel199432

Smutna prawda: Upadek forum
(14) odpowiedzi
ostatnia przez: Jurek

[Golf2] 1.6 Dailycar by Ewa&Mozgi
(67) odpowiedzi
ostatnia przez: Mozgi

DRIFT TRIKE! OGAR 200 CAFFE RACER!!! Janek 223
(29) odpowiedzi
ostatnia przez: Janek 223

[BMW E36 2.0]Gruzownia Plajzera
(80) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.204.220.238

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0018 sek.DESIGNED BY OJS