Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXI
(1180) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

[Golf4] 1.8T by Mozgi - 221,4KM 325,9Nm
(616) odpowiedzi
ostatnia przez: TheWojciech68

ogar 200 50/3/3 i membrana
(23) odpowiedzi
ostatnia przez: Cr34tive

Oceń kawałek który słucha osoba przed tob±
(2441) odpowiedzi
ostatnia przez: KCMgaming

[Skoda Fabia] 1.4 16V - Tranzytowa Fabieda by Dziadek
(59) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

[Ogar200] 50/4/3 amal 21 by Tomek
(147) odpowiedzi
ostatnia przez: Dareq

[Yamaha Aerox] by LeRoi
(220) odpowiedzi
ostatnia przez: lerooi

[Romet Kadet] Od¶wieżenie jedno¶ladu.
(10) odpowiedzi
ostatnia przez: sinus

[Audi 80] B4 Quattro by Fire
(76) odpowiedzi
ostatnia przez: Rafi1920

[WYKONAM] SZLIFY CYLINDRÓW / SZKIEŁKOWANIE
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: evL

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.166.111.111

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0193 sek.DESIGNED BY OJS