Forum

Ostatnio na forum
[FSO Polonez Caro] Browcowego
(11) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

[Opel Vectra B] by Soka
(262) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

[AUDI 80 B4 2.3 NG sedan] Aleksandra, remont głowicy
(21) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

Chat XXXII
(3182) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

Re: [Romet ogar 200] "rudy" [wsk,simson,jawa,komar]
(161) odpowiedzi
ostatnia przez: Zetka123

witam
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: tomldz

Ustawienie zapłonu problem
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Jawa 50/23] Paul-a Rometowca
(105) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Romet Komar 2350] by przemocha.
(49) odpowiedzi
ostatnia przez: Przemas

[Golf4] 1.8T+ by Mozgi - 2k16 Coming Soon
(893) odpowiedzi
ostatnia przez: Mozgi

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.196.245.74

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0095 sek.DESIGNED BY OJS