Forum

Ostatnio na forum
[Simson S51 Enduro] '85 "SuperSimo" - 60/4 Paul'a
(45) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Zestawy narzędzi
(21) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

Romet 2375 by prezesooo3320.
(19) odpowiedzi
ostatnia przez: Prezesooo3320

Wypożyczenie samochodu gdzieś - lotnisko Chipina
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Emila

Chat XXXIII
(455) odpowiedzi
ostatnia przez: towar210

[Romet Minsk]... marino
(40) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

[Renault Laguna] by Soka
(15) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96

[Romet Ogar 200] by przemocha
(97) odpowiedzi
ostatnia przez: przemocha

[Romet Mińsk 125 400A] by Mozgi
(128) odpowiedzi
ostatnia przez: marino166

[Romet 50-T1] '80 by Dziadek Projekt 50/4
(22) odpowiedzi
ostatnia przez: Lukar_Veluna

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 23.20.50.146

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0355 sek.DESIGNED BY OJS