Forum

Ostatnio na forum
[Gilera GSM] by Dziku
(118) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203

Witam wszystkich!
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: KCMgaming

[Golf MK3 JOKER] pele
(18) odpowiedzi
ostatnia przez: pele

[Honda CBR f4is] Stunt Edition By Rafi.
(22) odpowiedzi
ostatnia przez: KCMgaming

Chat XXX
(3977) odpowiedzi
ostatnia przez: Arczi.95

[Ogar 200] by Koku¶ - Plan trasy , przystanki .
(188) odpowiedzi
ostatnia przez: Koku¶

[Ogar200] -: Tomka
(88) odpowiedzi
ostatnia przez: Tomek

[Golf4] 1.8T by Mozgi - 221,4KM 325,9Nm
(560) odpowiedzi
ostatnia przez: teo

Problem z zapaleniem na zimnym silniku, lub krótkim postoju
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Dawid_987

[BMW E36 318i Touring] Roth
(25) odpowiedzi
ostatnia przez: Roth

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 184.73.85.45

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0315 sek.DESIGNED BY OJS