Forum

Ostatnio na forum
Oceń kawałek który słucha osoba przed tob±
(2493) odpowiedzi
ostatnia przez: Mozgi

Chat XXXI
(3930) odpowiedzi
ostatnia przez: XxDrago

[Audi 80] B4 Quattro by Fire
(211) odpowiedzi
ostatnia przez: balon1996

Ustawianie zapłonu
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: Tomek

[FIAT 126P 1994] adi20007
(50) odpowiedzi
ostatnia przez: ahmeds1

[Syrena 105] 1976r.
(20) odpowiedzi
ostatnia przez: ahmeds1

[S] Czę¶ci romet (lampa, stopki, amortyzatory)
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: XxDrago

Sprzedam koło ogar 200 17 cali
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203

Jakie ubezpieczenie NNW?
(9) odpowiedzi
ostatnia przez: Emila

[Honda CBR 600 F4I Sport] Ruffii Style - Stunt Pies
(153) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.159.175.61

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0451 sek.DESIGNED BY OJS