Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXII
(3779) odpowiedzi
ostatnia przez: przemocha

[Opel Corsa B 1.5TD] Biała Strzała by Bebeszek
(8) odpowiedzi
ostatnia przez: Bebeszek

[Astra H] 1.8 By Dziadek
(9) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

[Kadecisław] by przemocha
(11) odpowiedzi
ostatnia przez: przemocha

Jawa 50 - Brak OC, przeglądu, tabliczki
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Bebeszek

[Vectra B] by Soka
(470) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

[Romet Komar 2350] by przemocha.
(112) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Jakim najmocniejszym samochodem/motocyklem jeździliście?
(13) odpowiedzi
ostatnia przez: WojtaS

Zlot, spoty w lubelskim
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Bebeszek

[Audi 80 b3 1.8JN] waldi - toczy się ;)
(100) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 23.20.221.93

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0222 sek.DESIGNED BY OJS